..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, October 23, 2008

Tentang Dia




Ade ape dengan aku????
Hmm ok ar...name sebenar aku Mohd Nasri Bin Puteh.. Duk kat Taman Seri Gombak.. Mude lagi...baru 22tahun.. tarikh lahir aku 22mei1986..kalo nak bagi adiah leh jgk..tapi hari jadi lambat lg ar..saye xkesah..wahahah


Watpe skang??
hah skang aku keje sementara kat kedai akak aku .. aku wat printing, grafik.. ala kedai buku..tapi trime tempahan kad kawin,cendera hati, rubber stamp..memacam lagi ar...aku kire bahagian grafik ar konon nyer..gaji 2 spesial ar skit..hehehe

suasana waktu mlm kedai aku..


Pendidikan??
hmm aku lepasan diploma je.. Diploma Kejuruteraan Elektronik kat Politeknik Shah Alam..


Orang Paling rapat..
mesti ar family aku beb!!! pastu kawan2..pastu ngn kakak2 angkat aku, ngn adik2 angkat aku.. (kalo bleh sume aku nak angkat)


Family aku..


Tok aku ...



kakak kesayanganku..walaupun suke buli aku die ttp kakak yg baik!! yg paling best kikis duit die hmm


Kak Mai @kak buba+Adek Aisyah





hah nie adik angkat aku jgk..adek fyra..


Cinta?????

Cintee!!!! hmm ade ape dgn cinte?? hatiku tertutup..dan masih tertutup.. tggu ar ade rezki ade ar tu...


Haiwan Kesayangan..

Aku suke kucing meowwww2... comey sgt..nnt aku nak beli..dah survey dah harga die rm340 anak kucing parsi..aktif sgt..geram sgt2... skang nie aku bela hemster..ade 2ekor...tapi sekor baru je mati.. name die chemong sekor lagi Momot.. Name hemster2 aku nie seseorang (rahsia) yang bg.. pastu aku bela ikan kaloi.. dah besar dah..

Chemong





Momot yang agrasif


Hobi??

hmm hobi aku Melancong ngan tangkap gambo...mmg aku suke mlawat tempat2 orang..tambah2 lagi kat tepi pantai.. 1malaysia aku dah g..best sgt ngn alam ciptaan tuhan nie... Skang aku ade hobi baru..mendaki gunung...aku kenal ngn sorang abg nie..die pemimpin pengakap malaysia..kirenye aku nie anak murid die ar..mybe bln 11nie aku g mendaki..nak join?? jom ar... bleh tenangkan fikiran..best dow aktiviti outdoor nie..

Kat Pantai Cahaya Bulan, Kelantan

Ayah aku... time nie kitorang gi memancing kat muara sungai kat cherating, Pahang.. banyak ikan!!!

ayah+mak aku... time kitorang g Hatyai,Thailand.. nie kat dlm teksi..diorang panggil "tut-tut".

nie abg aku.. time nie kitorang g pantai Songkla,Thailand.. panas nak mampus beb.. aku tukang amik gambo je..cian aku..



besar gile beb patung budha tu... si kat Thailand gak..lupe ar name tempat nie

Nie kat pangkor...

Nie kat Telok Rubiah,Perak


No comments: