..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Sunday, October 26, 2008

Open house lagi!!!!!!!!!!!!!!!!

hmm... arinie 1hari aku gi open house... mule2 aku gi knduri umah bos aku..die kawin da... pastu aku g open house jiran aku lak..tapi die wat kat kadai die..pembukaan kedai baru (spa).. yang bestnye lepas pada tu aku gi umah ex-gf aku....hehe mule2 pk 2,3 kali gak..tapi pikirkan ati org tua,aku gi je la..ala relax jer...tapi sebelum tu aku mintak doa ditetapkan hati, ditenangkan hati dan tingkatkan kesabaran...yer la jumpa ex-gf tu...

aku sampai umah die pun dalam kol 3pm..rindu sgt aku kat mak ngn ayah die.diorang baik sgt ngn aku...mak die sakit...sebak jgk aku td..ye ar mau xnyer dah 2bln xmlawat diorang.. tapi kontrol beb!!! wahahaha..


nie kat umah adik angkat aku..

balik dari umah die,aku trus g umah adik angkat aku kat setapak... adik angkat aku tu manje skit....cian lak kalo aku xdtg umah die...name die myra... sorang lagi adik angkat kesayangan aku pun wat open house gak tapi aku xgi pun xsempat ar...die wat lepas zohor sampai asar je...

sekarang kat umah..huh penat beb drive 1hari....

No comments: