..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, October 27, 2008

Nak cuti!!

Hmm arinie hari paling membosankan... Orang len best je cuti duk umah..tapi aku kene keje da... dah ar sume kedai sekeliling ttp..tinggal lah kedai aku je bukak.. boring beb!!! Dah ar pepagi tadi aku Flu..huh telan ubat sebiji. keje tadipun mcm orang mabuk je..ngantuk mkn ubat..hehe. Kepada pengganut agama Hindu, Epy Deepavali!!!

hmm nie ar brkfst aku pg tadi..hehe


Fuh sume kedai kat sebelah2 tutup!!! jeles aku!!! akupun nak cuti gak



Lengang je kat sepanjang kaki lima..


Tersusun rapi...sume magazine baru sampai...bace free je aku nie...

hmm dah penat menyusun,mase untuk menguji IQ..pelagi men sudoku r plak..

hmm sampai magazine nie pun aku dah biz bace.... sume khas untuk kaum hawa..



No comments: