..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Saturday, October 25, 2008

Sory dah lame xupdate...

Hehehe sory ar geng coz jarang2 update blog...ok ar atas permintaan sayer akan update sekerap mungkin k.... hmm ari nie aku nak cite skit gambaran kat tempat keje aku pada hari jumaat (24/10/08) ngn sabtu (25/10/08) yg lepas.

Hmm kat kedai tu kalo xde keje2 grafik nak wat aku terpakse ar g ke bahagian kaunter.. hmm ari2 mcm2 jenis manusia aku jumpe.. yg banyak student ar... orang2 opiz pun ramai gak.. bapok2 pun ader... yg xbest nyer dtg kedai aku smate2 nak jumpe aku..kalo pmpn xpe la gak..nie bapok..huh takut beb.. tapi skang dah kurang..mungkin ramai spesis bapok nie dah insaf kot..

hmm bende nie ar sarapan aku ari2..nie pun pow akak aku..wat muke sposen baru dpt..

Tapi kadang-kadang nie pun aku balun skali...hehe ikut dan je..

Hehe ari jumaat..pakai ar baju mlayu..

hah nie ar akak aku..keje nak bergosip je memanjang...

Insaflah wahai kakak-kakak ku...

Ish..ish..ish..sampah masyarakat tol..


No comments: