..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Wednesday, February 11, 2009

Sukan Tara SMKGS...

hmm sukan tara ini satu acara sampingan menjelang Temasya Sukan Sekolah..ia bertujuan bagi mengumpul mata awal bagi mengukuhkan markah Hari Sukan nanti... 3 acara utama dipertandingkan iaitu acara balapan (100m dan 300m), lompat jauh dan lontar peluru...kat sini saya ingin berkongsi pengalaman dan gambaran hari tersebut...

3 comments:

lillies said...

wah...meriahnye...!!!bila sukan?

ZuRaWiTa AhMaD said...

iii cikgu...bz dgn sukan sekolah yer..

Cayril Ikhwan said...

aik mana gambar aku bro...kesian kat aku aku ambik gambar ..gambar aku lak tak de