..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, February 5, 2009

Gotong Royong Perdana SMKGS 2009



hmm saye nak cite skit pasal gotong royong perdana SMKGS sabtu lalu..iaitu pada 31januari2009.. Setiap guru pada hari tersebut mcm pengarah ar..wahahaha tapi pengarah yg kene wat keje ngn student..saya bertugas di sebuah bilik yg sgt selesa iaitu bilik guru laki da....Saya ditemani oleh cekgu kerel ngn cekgu affandi(c).. yang bestnye gotong royong perdana nie disediakan mknn..fuh best la...dah la relax dpt mknn free plak.. keje saya ngn cikgu kerel berakhir jam 10pagi...tapi xleh balik lagi da... kami mkn je sambil relax dan menangkap gambar untuk dibuat kenangan... kemudian kami diberi perlepasan untuk balik jam 12 tgh ari..saya bercadang nk bawak cikgu2 yg lain mkn kat sebuah restoran nasi aym yg paling popular kat Gombak nie...name restoran tu restoran nasi ayam mancongkam...sedap beb!! tapi ape kan daya cekgu2 senior mintak tolong cat tandas cikgu pmpn plak da..huh dengan alasan diorang xsampai..punah harapan nak mkn nasi aym..ikut hati nak gi kat batu belah batu bertangkup dah aritu sbb kepunan nak mkn nasi aym..nsb bek la batu belah batu bertangkup cuti public holiday... ok la...nie ade skit cebisan kenangan bersama Hari Gotong Royong Perdana yg julung2 kali diadakan 2009 ini....



sape paling slim...wahaha


cikgu juliana & cikgu aliza

ni pahal ar plak nie....

3 comments:

Ixora said...

Cikgu kena rajin kan.... :D

Anonymous said...

salam anas...
lamer x jumper...
tp mybe anas x nak jmpe lg kot..
ermm..jaga diri baek2 yer..
keje elok2..

Anonymous said...

dey macha..xwujud gua,maybe ko pun tak tau kewujudan kdai nasik ayam tu..hahaha

keturunan aku niaga beb..memang ar sodap!

hepi thaipusam