..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, December 8, 2008

Lawa tu!!


Sekian lame ku nantikan nombor yg cantik mcm dlm pic diatas nie...
hah aku pun terkezut jgk tgk peningkatan yg mendadak sampai seribu lebih....
thankz kekawan yg lawat blog saye nie...
nanti saye cipta award baru utk sume blogger k...tungguuu......

9 comments:

damiya....... said...

hye anas...
nak tanyer nie...
naper erk sumer pengikut dlm blog nie gurl jer??
banyak erk peminat awak...
ye lar org ensem msti banyak peminat....
anyway xder yg spesel ker dlm reramai tue?
huhuhuhu.........

teratakindah said...

To: damiya

yer ke sume gurl?? ade jgk laki... special?? sume membe2 je.xde special dlm idup ini melainkan family yg kucintai...

damiya said...

aiii...
aritu rasernyer ader wat citer psl 28 nov....pastu ader komen dari tanpa namer berkate...
tp, skang sayer ngk lik xder pun...mgkn sayer yg xjumper or awk da buang??...
mane erk sumer tu???

m.nasri said...

ooo...saye dah sorok dah...org xsuke suke tulisan saye..saye buang jer la tulisan saye yg bertajuk 28nov tu... hanya org berfikiran cetek je yg mentfsirkan nilai cinta seperti yg digambarkan dan dituju khas utk sy dan mengugut blogger2 yg mlawat ke blog saye,supaya memboikot nukilan saya (nama penghantar tidak disertakan)..saya nak sume tahu cinta ialah 1 fitrah Ilahi kpd hmbanya utk berkasih syg..

damiya said...

huik...ye ker?
nape plak erk smpi dier sggp ugut blogger len plak 2...
mybe awk yg tersalah aggp mksd dier kot...cuber fhm btl2..
awk tentu akn fhm mksd dier coz sayer penah terbacer & sayer fhm aper yg cuber dsmpaikan...

m.nasri said...

to: damiya

saye xnak tuduh lebih2.mungkin la pe yg awak cakap tu betul..tapi die xde hak nak ugut sume "gurl" untuk lawat blog saye...blog 1medium bagi seseorang untuk luahkan ape yg terbuku dihati..mcm diary jgk.. dan bagi sy,setiap masalah saya, saya xkan cerita 100% dlm blog sebaliknya hanya mukadimah tanpa mengaibkan sesiapa...sume nie salah satu cara untuk saya ilangkan tension. saya xanggap yg saya nie 100% betul.. dlm setiap tulisan saya jgk saya ketepikan istilah "angkat bakul sendiri"..saya akur ngn kelemahan sandiri..

damiya said...

aper yg cube awk terangklan nie..
thts mean awk nak mksdkan ex awk ker??
sowy sayer jus meneka....
manela taukan...

damiya said...

awk...
naper x bls...

damiya said...

heh....
sumer laki pun samekan???
...........