..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, October 5, 2009

..:: 1 hari beraya ::..

fidot-anas-lady'd-hanis-kerel-cthawa-fiza-am-liyana-ezam


haluuu sume blogger...waaa... xsangka plak rupe2nyer dah bersawang blog teratakindah nie..ish3..sory la bz skit ar xde entri baru..hah entri kali nie teratakindah nak cerita pasal RAYA la....hmm ahad yg lepas teratakindah n da geng gi beraya ke semua rumah dlm group kitorang tu..bermula umah teratakindah kemudian diikuti rumah hawa, ezam, kerel, am dan berakhir di rumah hanis... jam menunjukkan pukul 8pm..tapi tak bermakna raya kami terhenti disini...lepas solat maghrib, kami ke putrajaya..hehe semata2 nak amik gambar...sambil tu anta member kitorang (liyana) kat sana.... tgk la gambar2 yg sempat di ambil...








p/s: sila klik disini utk gambar selebihnya.... ada banyak lagi!!




p/s: sila klik disini utk gambar selebihnya.....

5 comments:

n@m@n said...

masjid mana tu?

Wanita Itu said...

wah cikgu, sakan dia eh :)

m.nasri said...

hehe..kat masjid putrajaya..jln2 buang lemak diperut lepas seharian open house sana sini..hehe

Solehah said...

seronok eh beraya..

J@J@ / Bini The Rock said...

banyak betul sticky mode kat Teratak Indah ni..ingatkan takde N3 baru..heheh! rupa2 tersembunyik yea...

wahh! raya sakan..mesti seronok kan beraya ramai2 ke setiap rumah msg2.. perot pon mesti ketat semacam...hehehe