..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Saturday, March 7, 2009

Perkhemahan Pengakap kat SMK Hillcrest

aik...cekgu Kabet Bomba gi perkhemahan pengakap?? ai xmarah ke anak2 buah?? hehe bukan gile pangkat atau gile kuase tapi semangat kesekolahan nak tgk budak2 sekolah saya berkhemah ditempat org.. hmm sebelum tu saye nak memperkenal sekoah yang digeruni dalam daerah gombak nie,lain xbukan SMK Hillcrest..hmm kedudukan sekolah yang stategik dan mempunyai view yang cantik di lereng bukit Tmn Seri Gombak menempatkan wira-wira khususnya pasukan unit beruniform antara yg tergempak kat daerah gombak nie. fuh!!! kalo sume nak tau saye ex-student skolah nie la..hmm time saye tu skolah nie asyik juara je.. Yang uniknye skolah nie, die ade Taman Gejet tersendiri..fuh cantek beb!! taman gajet nie kawasan khas utk perkhemahan (hutan tepi skolah)... ok lah u all tgk ar gambar yg sempat saye amik tadi..sempat amik nie je sbb bateri abis da.. la nie kat umah japgi nak gi SMK Hillcrest nak usya aktiviti diorang mlm nie.camne la diorang skang,dah ar ujan je mlm ni...ingat nak tido sane je..k jumpe esok!!!



3 comments:

IxoRa said...

xtvt berkhemah mmg best. Dulu waktu sekolah2 selalu gak join perkhemahan. Time yg paling syok bila main masak2 guna kayu....pastu makan sesama....hahahahha best!

penjejak Gunung said...

ahaha yess memang view yg cantek atas sana..ironinya,

dok kat umah tepi bukit,skolah juga atas bukit,view depan umah memang view bukit dan mau g keje pon,nikmati view bukit n gunung..ahaha

aku seorang pendaki gunung..
*hidup aku*

bila mau ikot aku naik gunung ni wey??

Nuha Hana said...

SMK sungai pusu x join skali ke???