..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Sunday, December 6, 2009

..:: Keje gile ::..




haluuu...hehe hmm entry kali nie bertajuk keje gile???? waaa... ape yg gile tu??? hmmm sebenarnya arini 6 disember 09 hari kenduri membe saya la... saya mengambil kesempatan nie nak ucapkan selamat pengantin baru kepada Cikgu Laila (GSTT) dan Cikgu Juliana (GSTT) yang baru saje melangsungkan perkahwinannya tadi... tapi bukan tu yang nak diceritakan...sebenarnya saya nak cerita kisah selepas kami (saya+lady'D) makan kenduri tadi...

Kami menghabiskan suapan terakhir dan tegukan merah menyala air sirap jam 4pm dirumah pengantin Cikgu Laila..Masuk je dlm kete, kami plan nak gi jalan2 sebab ade masa lagi utk merayap...mula2 cadangan nak lepak2 kat Putrajaya je...tapi tetibe je kitorang naik genting...hahaha mulut cakap putrajaya....stereng belok genting...

gile betul!!! dah la nak dekat pukul 5pm..kalo nak tau petang2 kat sane berkabus....arhhh..itu perkara kecik jer..sampai kepuncak genting jam 5.30pm...wow..sejuk beb!!! mcm biasa la fav. saya tangkap gambar.... kitorang turun dari genting pukul 6pm... kesimpulannya kitorang naik genting hanya nak tangkap gambar..waaaaa....

5 comments:

CikYana(",) said...

best2

lawa gambar

Cayril Ikhwan said...

nice bro

noor afzan said...

wahaa..
x penah naik genting dah...

Green Is my SouL.... said...

xkan nie jer gambonyer...
nak ngk gambo teratakindah ngan Lady- D kat genting...
BEST COUPLE

Seri said...

cantik bunga