..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Wednesday, May 20, 2009

Sambutan Hari Guru Part 1 (edisi hari guru)


Assalamualaikum..sebelum tu saye nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua manusia yg bergelar pendidik xkire lah ia cekgu sekolah tadika, sekolah menengah, sekolah rendah, sekolah kafa, sekolah agama rakyat, pensyarah kolej, pensyarah universiti dan seangkatan dengannya termasuklah cekgu2 disekolah kurang upaya dan sekolah pemulihan akhlak... part 1 nie saye nak cite skit perjalanan hari guru peringkat sekolah (SMK Gombak Setia) yg berlangsung pada 18 mei 2009... walaupun hari mendung tapi alhamdulillah xujan dan majlis berjalan dengan lancar... acara pagi tu dimulakan dengan perarakan masuk guru-guru iaitu seramai 171 orang guru diiringi paluan kompang..fuh mcm pengantin baru plak..hehe kemudian acara diteruskan dgn nyanyian lagu tema dan lagu guru malaysia (klik pada nama lagu untuk mendengar).... kemudian semua hadirin disajikan dgn persembahan dari pelajar dan guru2 termasuklah saya!!! wahaha saye mewakili cekgu lelaki dgn membawa persembahan nyanyian duet dgn ustaz firdaus dan juga terkenal dgn gelaran "Pitok" (salah sorang artis kumpulan in heart,akademi nasyid)... kemudian majlis diteruskan dengan sukan neka guru-guru dan para pelajar... saye dapat acara make'up...iaitu make up pelajar (lelaki)..hasilnya dah macam bapok budak tu saye kejekan..wahahah dah la bermekap kene ttp mate..jgn main2 kami dapat nombor 3 tau!!! hehe Acara seterusnya acara yg dinanti-nanti iaitu anugerah guru..fuh mcm AIM siot!!! kategori2nye ialah.. anugerah guru paling hensem, anugerah guru paling cun, anugerah cekgu paling garang, anugerah cekgu paling sporting dan anugerah cekgu paling glamor!! hehe anugerah ini dikira darisegi undian para pelajar sendiri... yg mengejutkan saye memenangi Cekgu Paling Hensem..wahahaha....hehe ramai lagi cekgu laki yg paling hensem saye jgk jadi mangse!! cekgu paling cun dimenangi oleh Cikgu Diana, anugerah cekgu paling garang ialah Pn Nik Karimah, anugerah cekgu paling sporting cekgu sally dan anugerah cekgu popular ialah cekgu laila... tahniah kepada para pemenang..... acara berakhir dgn jamuan guru-guru... best sgt sambutan hari guru nie..walaupun dalam suasana yg sederhana tapi sudah cukup menggembirakan hati ini... cekgu nak ucapkan terima kasih kat pelajar-pelajar yang cekgu sayangi sbb sudi bagi adiah, bunga, kad kat cekgu..time kasih banyak2.... ikuti Sambutan Hari Guru Part 2 edisi hari guru yg akan memaparkan gambar-gambar hari tersebut..tungguuuuuuu....



6 comments:

Anonymous said...

salam...
selamat ari cekgu anas..
byknyer dpt adiah..beruntung jd cekgu encem yer...
pape pun smpaikan salam kat cekgu diana+cekgu hashim yer..

sharamli said...

selamat ari guru jgk..

Khairil Ikhwan said...

ooo...rating ko kat sekolah paling tinggi..kesian aku gan pitok dah la tak tercalon ..undian pun tak da dak...kami nak buat undi tidak percaya pada cekgu nasri

m.nasri said...

to:cekgu khairil ikhwan

wahahaha...alo bro jgn ar marah..aku pun xtau la tibe2 je name aku tercalon..nie sume konspirasi nak kenekan aku ngn dyana...ciz...

Anonymous said...

-0-

Anonymous said...

sebenarnye ko suke kn kna gosip..
hehehe..
gudluck bro..