..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, January 5, 2010

Trip To Batam Island, Indonesia




Waa....lamenye xupdate...heheh hmmm entry kali nie teratakindah nak berkongsi skit percutian family ke Batam Island, Indonesia pertengahan bulan 12 yang lalu.. Pulau Batam adalah salah satu dari kepulauan Indonesia.

Kali nie kami malas naik Flight sbb dekat la... kami naik feri dari johor ke batam... perjalanan ber,mula dari imegresen malaysia di johor... selama 2jam menaiki feri kami sampai di pulau batam... waaa...first time pegang duit berjuta dalam tgn..hehe juta rupiah laa...betul org kate Indonesia nie syurga membeli belah..hehhe

Kami bermalam di Golden Pond Hotel..... aktiviti malamnya kami dibawa pemandu pelancong ke restoran terapung yang terdiri daripada masakan laut..sume ikan, udang, ketam, lobster dimasak hidup-hidup..fresh sgt beb..nak ikan kene tangkap sendiri.... harga murah sgt... 1st time makan lobster fresh idup2 die masak...SEDAP!!!!!!!!



Gambar lagi??? Klik Disini

No comments: