..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, April 27, 2009

Mlm kenang-kenangan GSTT..

nak tau pe yg bestnye sabtu (18 April) yg lepas??? hmm best tau.... kitorang wat BBQ.. nak tau lebih lagi??? hmm klik pade gambar kat bawah nie....

Sunday, April 26, 2009

Takde Rezki la....

hmm Khamis (23 April 2009) yg lepas pasukan saye (kadet bomba perempuan) bertanding mewakili daerah gombak ke pertandingan kawat kaki peringkat negeri... Pertandingan tersebut diadakan di sepang Curcuit (F1)!!! walaupun kecundang diperingkat negeri saye ttp berpuas ati dgn komitmen yg ditunjukkan oleh pasukan saya...xlogik betul daerah kelang menang sume kategori...no komen!!!



videoJajarkan ke Tengah

Sunday, April 19, 2009

Yeye dapat award!!

hehe diam xdiam ade jgk org ingat kat saye.. time kasih kat eidafatiha coz sudi bagi award yg sagt cntik nie...time kaceh!! Arini saye kedekut skit...jadi xnak bagi kat sesape award nie..next time saye bagi yer...hehe

Sunday, April 5, 2009

Seminggu Menyepi.....

Kenangan Sri Kundang....


hai!!!! hmm dah lame xberceloteh kat blog nie..assalamualaikum kpd sume blogger2 n sesape saje yg sedang melawat blog saye nie.. hmm skang saye nak cite pe yg dah terjadi sepanjang penyepian saye kali nie...

Tanggal 31 mac 2009 yang baru je berlalu... pasukan kadet bomba laki n pmpuan dapat tempat pertama kawat kaki antara sekolah dan layak untuk ke pertandingan kawat kaki peringkat Daerah pada 4 april 2009.. hmm kawat team saye ok la walaupun ade sedikit masalah dari segi uniform.. saye bangga dgn kemampuan anak2 buah saye n paling membanggakan dapat menghantar pasukan kadet bomba laki n pmpuan ke peringkat daerah iaitu kawat kaki unit beruniform yg terdiri dari pada sekolah2 seluruh daerah gombak mewakili setiap unit.. sekolah saya (SMKGS) berjaya menghantar 5 pasukan iaitu Kadet Bomba (L), Kadet bomba (P), PKBM, Puteri Islam dan Pengakap (L) dan mencatatkan penyertaan paling banyak..

Hmm hari yg dinanti telah pun tibe..sebanyak 4 buah bas bertolak dari skolah ke SMK Sri Kundang untuk pertandingan kawat kaki unit beruniform peringkat daerah... huh sgt mendebarkan n keputusannye sgt menggembirakan kerana kadet bomba perempuan menang tempat pertama kategori "badan kerajaan (P)" sekaligus berjaya melayakkan diri ke peringkat negeri!!!! turut membanggakan setiap anugerah ketua platun disapu bersih oleh kontinjen2 sekolah saye sndiri.. kadet bomba (L) menduduki tempat kedua kategori "badan kerajaan (L)" selepas ditumbangkan oleh PKBM sekolah saye sendiri..pengakap sekolah saye menduduki tempat pertama bagi kategori "badan Bukan Kerajaan"...3pasukan dari sekolah saye layak untuk keperingkat negeri. tahniah diucapkan....

Syukur alhamdulillah xsia2 perjuangan semua yg terlibat secara langsung n xlangsung terutama pasukan kadet bomba yg saya sayangi..walaupun pada mulanya pelbagai masalah timbul menjelang pertandingan tapi berkat n niat yg telus membuahkan hasil..xsia2 mlm menjelang pertandingan saye n pasukan saye tido disekolah semata-mata untuk membuat persiapan terakhir... Syukur.... nie ade skit gambar pertandingan peringkat daerah di SMK sri Kundang..


Pasukan Perempuan

Pasukan Lelaki



my bos Mr Lok (3 dari kiri)

Sahabat Seperjuangan ku (Cekgu Krel n Cekgu Hashim)